-->

Komikler Burada

En Komik ve En Eğlenceli Fıkralar, En komik Videolar, En komik Resimler, En Güzel Hazır Mesajlar.

28 Temmuz 2017 Cuma

Bir Delik Geride

Bir Delik Geride - Karışık Fıkralar - Komikler Burada

Oldukça geniş bir araziye yayılmış, 18 delikli bir kulüpte golf oynayan adam, kaçıncı delikte olduğunu şaşırmış. Az ilerisinde oynayan bir kadın görmüş. Ona doğru yürümüş ve:
- "Kaçıncı delikte oynadığımı şaşırdım da" demiş.
Kadın:
- "Ben 7. delikte oynuyorum. Siz benden bir delik geride olduğunuza göre, 6. delikte olmalısınız." demiş.
Adam teşekkür edip oyununa dönmüş. Bir süre sonra, adama gene oynadığı yeri şaşırmış. Kadın az ilerisinde. Ona koşmuş gene.
Kadın:
- "Ben 14. delikte oynuyorum. Siz benden bir delik geride olduğunuza göre, 13. deliktesiniz." demiş.
Adam oyununu bitirince, kulübün barına gitmiş. Bakmış kadın barın ucunda oturuyor. Yanındaki tabureye oturmuş ve:
- "Tekrar Teşekkür ederim. Size bir içki ısmarlayabilir miyim?" demiş.
Adam ve kadın koyu bir sohbete koyulmuşlar. Laf lafı açarken, adam kadına sormuş:
- "Ne iş yaparsınız?"
Kadın:
- "Ben satış şefiyim" demiş.
Adam:
- "Ne tesadüf, ben de satış şefiyim." demiş ve kadına sormuş:
- "Ne satıyorsunuz?"
Kadın:
- "Söylersem gülersiniz." demiş.
Adam gülmeyeceğine söz vermiş.
Kadın:
- "Orkid satıyorum ben." demiş.
Adam bunu duyar duymaz, öyle bir gülmeye başlamış ki, tabureden düşmüş, yerde gülmeye devam etmiş tepinerek.
Kadın hafif öfkeli:
- "Söylemiştim güleceğinizi. Siz de gülmeyeceğinize söz vermiştiniz oysa." demiş.
Adam:
- "Yok. Size gülmüyorum. Ben de tuvalet kağıdı satıyorum ve sizden hala bir delik gerideyim."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder