-->

Komikler Burada

En Komik ve En Eğlenceli Fıkralar, En komik Videolar, En komik Resimler, En Güzel Hazır Mesajlar.

1 Ağustos 2017 Salı

Şanslı Adam

Şanslı Adam - Karışık Fıkralar - Komikler Burada

Adamın biri yolda yürürken, bir sihirli lamba bulmuş. Hemen lambayı ovalamaya başlamış. Bir süre sonra lambadan cin çıkıvermiş.
Cin:
- "Benden 3 dilek dile bakalım." demiş.
Adam heyecanlı heyecanlı başlamış dileklerini sıralamaya:
- "Ben çocukluğumdan beri uçmak isterdim. Kanatlarım olsun. Uçmak istiyorum." demiş.
Cin:
- "İkinci dileğini söyle bakalım." demiş.
Bizim şanslı adam:
- "Ben çok şişmanım. Zayıflamak istiyorum. İnce, çok ince olmak istiyorum." demiş.
Cin:
- "Son dileğini de söyle. Sonra ben gideyim." demiş.
Adam:
- "Şey, ben kadınlara yakın olmak istiyorum. Çok yakın olmak istiyorum." demiş.
Cin:
- "Tamam." demiş ve parmaklarını şaklatmış. Birden bizim şanslı adam, süper ince kanatlı bir orkit oluvermiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder