-->

Komikler Burada

En Komik ve En Eğlenceli Fıkralar, En komik Videolar, En komik Resimler, En Güzel Hazır Mesajlar.

18 Kasım 2017 Cumartesi

Güzin Abla

Güzin Abla - Karışık Fıkralar - Komikler Burada

- "Sevgili Güzin Abla. Ben 17 yaşında bir kızım. Kendime yeni bir erkek arkadaş edindim. Birbirimizi görür görmez aşık olduk. Onu çok seviyorum. O da beni seviyormuş. Erkek arkadaşım hem yakışıklı bir çocuk, hem de kırmızı BMW'si var. Bana "seni ailemle tanıştıracağım" dedi. Buna çok sevindim. Beni ailesiyle tanıştırmak için evine götürdü. Fakat evde kimsecikler yoktu.
"Birazdan gelirler, onları beklerken birer kola içelim. dedi. Ben de "olur" dedim. Odasına geçtik. Kolamızı içerken erkek arkadaşım birden uyumaya başladı. O kadar itip kaktım ama uyanmadı. Güzin Ablacığım, sence erkek arkadaşım hastalığı ne? Evlenmemde bir mani var mı?"

RUMUZ: Bedriye

GÜZİN ABLANIN CEVABI:

- "Ahhhh benim sevgili yavrum. Anan seni Kadir Gecesi doğurmuş."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder