-->

Komikler Burada

En Komik ve En Eğlenceli Fıkralar, En komik Videolar, En komik Resimler, En Güzel Hazır Mesajlar.

3 Aralık 2019 Salı

En Güzel 4 Aralık Madenciler Günü Mesajları

En Güzel 4 Aralık Madenciler Günü Mesajları - Hazır Mesajlar - Komikler Burada

Yeryüzü sıcak olsun diye kazma sallayan, çocukları gülsün diye ölümü göze alan maden emekçilerinin yaşam hakkının güvence altına alındığı, yerin yüzlerce metre altında geçirdikleri her saniyenin hakkının verildiği, iş güvencesinin ve çalışma barışının sağlandığı bir Türkiye dileği ile tüm madencilerin Dünya Madenciler Gününü kutluyor ve onlar için kazasız bir yaşam diliyorum.

Büyük bir fedakarlık ile mesleklerini icra eden tüm madencilerimizin 4 Aralık Dünya Madenciler Günü'nü kutluyor, maden kazaları sonucu hayatını kaybeden kardeşlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum.

4 Aralık Dünya Madenciler Günü vesilesiyle maden kazalarında hayatlarını kaybeden tüm maden emekçilerini saygıyla anıyor, kazaların bir daha yaşanmaması dileğiyle tüm madencilerimizin Dünya Madenciler Gününü kutluyorum.

Alın terinin en güzeli ile ekmeğini yerin yüzlerce metre altında kazanan cefakar madencilerimizin 04 Aralık Dünya Madenciler gününü kutluyor, şehit madencilerimiz başta olmak üzere vefat eden madencilerimize Allah’tan rahmet, çalışanlarımıza kazasız belasız hayırlı işler, emekli olanlara da hayırlı uzun ömürler diliyoruz.

Kara kuyuların derinliğinde, bitmeyen çileleriyle, ekmek paraları için hayatları pahasına da olsa emek sarf eden madenci kardeşlerimizin "4 Aralık Dünya Madenciler Günü" kutlu olsun.

Ülkemizin aydınlık geleceği için alın teri döken bütün madencilerimizin Dünya Madenciler Gününü kutluyor, hayatını kaybeden maden şehitlerimizi rahmet ve minnetle yad ediyorum.

4 Aralık Dünya Madenciler Günü, emekçi insanların, madencilerin günü. Madenciler, bir ülkenin kaderini değiştiren insanlardır, çünkü maden emekçilerinin hayat hikayeleri fedakarlıklar üzerinedir. Toz yutan, emeğini alın teriyle kazanan bu emekçilerimizin bu gününü daha fazla önemseyerek kutlamamız gerekmektedir. Tüm madencilerimizi saygı ile anıyorum.

4 Aralık Dünya Madenciler Gününün; tüm işçilerimiz için can güvenliği korkusu olmadan, iş sağlığı ve güvenliği tedbirleri alınmış madenlerde insanca koşullarda çalışmalarına vesile olmasını dilerim. Bu uğurda hayatını kaybeden maden şehitlerimizi bir kez daha saygıyla anıyor, sektörümüzün tüm paydaşlarının ‘4 Aralık Dünya Madenciler Günü’nü kutluyor sevdikleriyle birlikte; sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum.

Dünya Madenciler Günü'nde insanlığa hizmet adına yer altında ve üstünde, ülkemize ışık olmak için kazmasını sallarken şehit olmuş tüm maden şehitlerimizi saygı ve rahmetle anıyorum. Güvenli ve sağlıklı madencilik günlerini el birliğiyle sağlayacağımıza olan inancımızla saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

Ekmeğini kazanmak için yerin metrelerce altında mücadele verirken hayatını kaybeden maden şehitlerimizi bir kez daha saygıyla anıyor, çalışmalarına devam eden tüm madencilere aileleriyle birlikte; sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum

Hayatını kaybeden tüm madencilerimizi rahmetle anıyorum. Bu önemli günün daha iyi şartlar ve ortamlarda, yas ile değil neşe ile kutlanmasını umut ediyorum. Maden mühendislerinin ve tüm maden çalışanlarının Dünya Madenciler Günü’nü kutluyorum.

Her türlü tehlike ve zorluğu göğüsleyerek mücadele veren, ekmeğini yerin yüzlerce metre altında çalışarak çıkarmaya çalışan madencilerimizin 4 Aralık Dünya Madenciler Günü’nü kutluyor,kaybettiğimiz bütün maden emekçilerimizi rahmetle anıyorum.

İnsanımızın aydınlık geleceği uğruna alın teri döken tüm madencilerimizin ‘Dünya Madenciler Gününü’ kutluyor, bu uğurda yaşamını yitiren maden şehitlerimizi minnet ve şükran duyguları içerisinde bir kez daha saygıyla anıyor, tüm maden emekçilerine ve ailelerine sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum.

Maden kazalarında yaşamını yitiren maden mühendislerini ve tüm maden çalışanlarını bir kez daha saygıyla anıyorum. Daha güzel ortamlarda ve neşeyle kutlanabilmesi temennisiyle bütün Maden Mühendislerinin ve maden çalışanlarının Dünya Madenciler Günü’nü kutlar, sevgi ve saygılarımı sunarım

Maden ocaklarında çalışarak, ülke ekonomisine katkıda bulunan madencilerimizi muhabbetle selamlıyorum. Bu uğurda hayatını kaybeden tüm maden şehitlerimizi saygıyla anıyor,  ‘4 Aralık Dünya Madenciler Günü’nü kutluyor sevdikleriyle birlikte; sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum.”

Madenlerde hayatlarını kaybeden tüm maden şehitlerimizi rahmet ve şükranla anıyor, hayatta olan tüm madencilerimizin ‘4 Aralık Dünya Madenciler Günü’nü kutlayarak, sağlık ve mutluluk diliyorum.”

Soğuk zindanlarda çocukları gülsün diye ölümü göze alan ama yine de yüzleri bir türlü gülmeyen maden emekçilerimizin her daim yanlarında olduğumuzu yineliyor, Dünya Madenciler Gününde bir kez daha tüm maden şehitlerimizi saygı ve minnetle anıyorum.

Şüphe yok ki alın teri dökerek, yeraltı kaynaklarımızı insanlığın ve ülkemizin hizmetine sunan vefakar ve cefakar madencilerimiz, övgüyü ve takdiri fazlasıyla hak etmektedirler. Dünyanın en zor işini yerine getirmeye çalışırken bu uğurda yaşamını yitiren maden işçilerimizi bir kez daha saygı ve minnetle anıyor, tüm madenci kardeşlerimizin ’Dünya Madenciler Gününü’ kutluyorum

Uzun Mehmet’ten bu yana maden ocaklarında yaşamını kaybeden tüm maden işçilerimize Allah’tan rahmet diliyor, anıları önünde saygıyla eğliyorum. Emekli madencilere uzun ömürler, çalışmaya devam eden maden işçisi kardeşlerimize de kazasız günler diliyorum.”

Ülkemizin kalkınmasında çok büyük öneme sahip maden sektöründe hizmet eden tüm madencilerimizin “4 Aralık Dünya Madenciler Gününü” kutluyor, bu uğurda yaşamını yitiren maden şehitlerimizi rahmet ve şükranla anıyor, tüm madencilerimize aileleri ile birlikte sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum."

Yaşadığımız acı olaylar nedeniyle kaybettiğimiz tüm maden şehitlerimizi saygıyla anıyor, maden emekçilerimize kazasız günler diliyor, tüm dünya madencilerinin `4 Aralık Dünya Madenciler Günü’nü` kutluyorum.

Yer altında çalışan her bir emekçimizin döktüğü ter ülkemizin gelişmesi ve ilerlemesine katkı anlamına gelmektedir. Bu duygu ve düşüncelerle yerin binlerce altında gece gündüz demeden çalışarak ülke ekonomisine katkı sağlayan tüm madencilerimizin 4 Aralık Madenciler Günü’nü tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder